Sluiten

Inloggen

Bent u in het bezit van een account van DB Telecom, vul dan hieronder uw e-mailadres en uw wachtwoord in om in te loggen.

Wilt u een account aanvragen, kies dan voor deze optie.

Klanttevredenheid bij DB Telecom

Servicegericht staat centraal bij ons. Het belangrijk vinden is één, maar het vormt bij ons ook een centraal punt in de organisatie. Elk kwartaal vragen wij feedback aan onze klanten. Met kwantitatief onderzoek (NPS), maar ook door met een divers gezelschap aan klanten om de tafel te gaan. Hierbij leggen zij ons haarfijn uit wat er beter kan en wat we goed doen. Deze feedback is ons dagelijks voer tot verbetering en moet ervoor zorgen dat u als klant een 'fan' wordt van DB Telecom. Hierbij is er geen plafond. Elke dag een stapje beter.

Benieuwd wat klanten van ons vinden? Lees het hier

Klantenheld

Met het team maken we ons hier hard voor. Hard werken wordt sowieso beloond, maar als onze klanten dit ook vinden ben je een held, een klantenheld. Per kwartaal zetten wij daarom onze medewerkers met de hoogste klantwaardering in het zonnetje. Rechts ziet u Ferdy (Engineer), Samantha (Support), Olaf (Account Manager) en Bianca (Projectleider), onze klantenhelden van dit kwartaal.

Heeft u nog suggesties voor ons? Klik hier en geef ons uw feedback!

 

Andere bezoekers bekeken ook: